Zazwyczaj wybieramy mieszkania sprzedawane przez deweloperów, którzy mają własną profesjonalną stronę internetową, na placu budowy zobaczyliśmy ich bilbord, a do tego sprawdziliśmy w internecie jakie dotychczas osiągnięcia mieli na rynku budowlanym. Oczywiście standardowo sprawdzamy też opinie poprzednich nabywców mieszkań na przeznaczonych w tym celu forach internetowych (pod warunkiem, że takie opinie są dostępne). Właśnie ze względu na fakt, że reklama w sprzedaży nieruchomości to często przyczyna dlaczego zainteresowaliśmy się tym deweloperem a nie innym w pierwszej kolejności, stanowi ona konieczność w sprzedaży nieruchomości. Podobnie ma się sprawa z korzystaniem z usług biura pośrednictwem nieruchomościami, czy mieszkaniami oferowanymi przez spółdzielnie mieszkaniowe. Wyróżniające się bilbordy to tylko początek. Pamiętajmy jednak, że dobra reklama nie świadczy o jakości wykonywanych usług. Nie dajmy się zmylić profesjonalnej stronie internetowej. Zweryfikujmy informacje u poprzednich nabywców, zanim podejmiemy wiążące nas decyzje.